Reconstructiekostenverzekering
Bij brand- of waterschade is de kans groot dat ook (een deel van) uw bedrijfsadministratie verloren gaat. Een reconstructiekostenverzekering vergoedt de kosten van herstel van uw administratie. Daarnaast vergoedt deze verzekering de kosten voor reconstructie van gegevens in geheugens van computers en andere elektronische informatiedragers.
Offerte aanvragenWat zijn de verzekeringsmogelijkheden voor reconstructiekosten?
U kunt deze reconstructieverzekering los afsluiten of als onderdeel van de bedrijfsschadeverzekering of inventaris- en goederenverzekering. Heeft u ook andere kosten om uw bedrijf weer op te starten na schade, zoals tijdelijke huur van een bedrijfsgebouw of apparatuur? Dat verzekert u met de Extra kostenverzekering. Ook over deze verzekering informeren onze adviseurs u graag.
Wat zijn de voordelen van een reconstructiekostenverzekering voor mijn bedrijf?
- De verzekering sluit goed aan op de bedrijfsgebouwenverzekering.
- Een reconstructieverzekering vergoedt de extra kosten die u moet maken om uw administratie te herstellen, zoals:
- extra personeelskosten;
- extra energie- of telefoonkosten;
- kosten voor vervangende documenten en boeken;
- huur tijdelijke ruimte voor het herstelwerk.
- Onafhankelijk advies over verzekeringen en risicomanagement.
Advies over de reconstructiekostenverzekering?
Vraag een offerte aan via onderstaand formulier. Onze risicomanagers nemen dan binnen twee werkdagen contact op voor een advies op maat. Wilt u direct persoonlijk contact? Bel dan 0172 611 116.