Heb je een klacht over onze dienstverlening?
Wij doen er alles aan om je naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat iemand een fout maakt. Als je een klacht hebt, verzoeken wij je ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren. Dan kunnen we samen op zoek naar een oplossing.
Wat doen wij met je klacht?
Na ontvangst van de klacht nemen wij snel contact met je op. We bespreken wat er is gebeurd en kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen.
Alle klachten worden door de klachtencoördinator behandeld. Wil je nadere informatie over onze interne klachtenprocedure? Dan kun je deze bij ons opvragen.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Indien de klacht naar jouw inzicht niet afdoende behandeld wordt, dan kun je jouw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Bezoek de website www.kifid.nl voor meer informatie over de procedure en de contactgegevens.